Klantenservice

Winkelen

Account
Voordat u producten in onze webshop kunt bestellen, moet u een account aanmaken. Klik hier om u te registreren. 

Accountinformatie bijwerken
U kunt uw accountinformatie controleren en bijwerken door in te loggen bij 'Mijn account'. Neem contact op met Voges Support als u nog vragen heeft.

Bestellingen bekijken
Log in bij Mijn account om de status van een bestelling te bekijken. Neem contact op met Voges Support als u nog vragen heeft. Naam, postcode en bestelnummer zijn verplicht.

Artikel niet op voorraad?

Neem voor vragen over de huidige voorraad of toekomstige verkrijgbaarheid van een product rechtstreeks contact op met ons verkoopteam. Zij kunnen u goed informeren over de verkrijgbaarheid van het artikel of over wanneer het weer verkrijgbaar zal zijn. Neem contact op met webshop@vogespackaging.com.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
U kunt uw bestelling annuleren of wijzigen totdat u de bestelling indient. Als uw bestelling al is ingediend, neemt u contact op met het klantenservicecentrum op +31 252 515265 (van 08.00 tot 17.00, maandag tot en met vrijdag, uitgezonderd vakanties) om de bestelling te annuleren of wijzigen.

Betaling 

We werken samen met Mollie om uw online betalingen veilig te laten verlopen. Mollie is marktleider op het gebied van online betalingen in de e-commerce en garandeert 100% veilige verwerking van uw bestelling.

Of u nu gebruikmaakt van een online bankoverschrijving, Visa of een andere methode, de transactie wordt altijd rechtstreeks tussen u en Mollie verwerkt via een website beveiligd met een firewall. Voges noch anderen krijgen uw kaartnummer of andere informatie te zien. Mollie verifieert onder andere de geldigheid van uw kaart, het kaartnummer en de toegangsrechten van uw creditcard, en geeft het door aan Voges wanneer alles is goedgekeurd en de betaling plaatsvindt. Op deze manier wordt uw bestelling onmiddellijk bevestigd en kunnen we uw bestelling verzenden.

U kunt betalen via: iDeal, creditcard of PayPal. Tijdens de online betaling worden geen transactiekosten in rekening gebracht. Alle bestellingen moeten vooraf betaald worden. 

Verzending & bezorging 

Hoeveel kost verzending en bezorging?
Plaats uw artikelen tijdens het browsen in onze webshop in uw winkelwagentje en ga naar de winkelwagenpagina. Op de winkelwagenpagina kunt u de geschatte verzendkosten voor de gekozen artikelen bekijken, voordat u naar de kassapagina gaat om een bestelling te plaatsen. Wanneer u op de kassapagina het bezorgadres heeft ingevoerd en een verzendmethode heeft gekozen, worden de uiteindelijke kosten berekend en op het scherm weergegeven. U hoeft de bestelling nog niet af te ronden, want u moet nog wat meer informatie invoeren voordat de bestelling definitief is. 

Wie bezorgt mijn bestelling? 
We hebben een wereldwijd netwerk van externe bezorgpartners, waaronder de langeafstandsexpertise van UPS, FedEx en GLS, en de distributiekennis van plaatselijke postdiensten, zodat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis heeft. Om deze reden is tracking niet altijd beschikbaar. Als uw bestelling met een traceerbare service wordt verzonden, worden deze gegevens opgenomen in de e-mail met verzendgegevens die u van ons ontvangt, en ook weergegeven op uw bestellingenpagina. 

Kies 'Afhalen in de winkel' als u de goederen zelf wilt ophalen of een koerier van uw keuze de goederen voor u wilt laten ophalen. Afhalen in de winkel is alleen mogelijk tijdens de normale openingstijden van de winkel en uitsluitend voor bestellingen die in een e-mailmelding over afhalen in de winkel zijn bevestigd. De meeste bestellingen zijn binnen twee uur klaar. Houd bij verzamelorders en bij grote bestellingen rekening met een langere verwerkingstijd.

Wanneer krijg ik mijn product?
Als u na 12.00 een bestelling plaatst, wordt deze de volgende dag verwerkt. Wanneer de bestelling in het magazijn is verwerkt, wordt hij bezorgd volgens de door u gekozen verzendmethode.

Wat als mijn bestelling later aankomt dan verwacht? 
Als uw bestelling niet binnen het verwachte aantal werkdagen bij u is aangekomen, kunt u het beste als eerste contact opnemen met uw plaatselijke postkantoor, dat het pakketje mogelijk voor u heeft. U houdt het niet voor mogelijk hoe vaak dit het geval is! U kunt hier de voortgang van uw bestelling controleren totdat deze wordt verzonden. Als u van mening bent dat uw bestelling veel langer onderweg is dan zou moeten en uw plaatselijke postkantoor u niet kon helpen, neem dan contact met ons op zodat we kunnen kijken wat we kunnen doen. Geef ons uw bestelnummer en het volledige, juiste bezorgadres wanneer u contact met ons opneemt, zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen.

Retourneren & vervangen 

Neem zo snel mogelijk contact met ons op als u niet tevreden bent over uw bestelling. In alle gevallen vragen we u om foto's van het artikel op te sturen, inclusief een close-up van eventuele etiketten/labels. Geef in uw bericht aan ons uw bestelnummer door, zodat we u snel kunnen antwoorden. We hebben een niet-goed-geld-terug-garantie, dus wat het probleem ook is, we werken graag samen met u aan een oplossing.

Moet ik betalen voor een retourzending?
We brengen soms kosten in rekening voor een retourzending.

Hoe zend ik een artikel retour?
Bel ons klantenservicecentrum op +31 252 515265 (van 08.00 tot 17.30, maandag tot en met vrijdag) om een retourzending te starten. De klantenservicemedewerker stuurt u een gefrankeerd verzendlabel en een Return Merchandise Authorization-nummer (RMA #).

Hoe lang duurt het voordat retourzendingen/vervangingen verwerkt zijn?
Wanneer het product weer in het magazijn is aangekomen, kan het 4 werkdagen duren om een retourzending/vervanging te verwerken en af te ronden.

Privacy & veiligheid 

Voges respecteert uw privacy en erkent uw bezorgdheid over de manier waarop uw persoonlijke gegevens worden beheerd en gedeeld. We zetten ons ervoor in om uw volledige vertrouwen en tevredenheid te krijgen over de manier waarop we uw gegevens gebruiken. Door de websites van Voges te gebruiken gaat u akkoord met ons privacybeleid, dat u hier kunt inzien.

De webshop van Voges is een veilige plek om te winkelen. Ter beveiliging van uw creditcardgegevens wordt uw betaling verwerkt met SSL-technologie (Secure Socket Layer), die verzonden data beschermt door versleuteling. We verzenden uw creditcardnummer nooit in een e-mail. Om uw kaart beter te beschermen vragen we u zelfs wanneer u een aankoop doet met uw opgeslagen creditcardnummer, om de laatste 4 cijfers van het nummer in te voeren. Met deze maatregel wordt uw kaartnummer beschermd als u na een aankoop vergeet om bij onze website uit te loggen. Om al uw persoonlijke gegevens veilig te houden, is het belangrijk dat u uitlogt wanneer u de website niet meer gebruikt en het browserscherm sluit als u op een openbare of gedeelde computer werkt.

Veelgestelde vragen

Artikel niet voorradig?
Als een productpagina weergeeft dat een product "Niet voorradig” is, hebben we deze momenteel niet op voorraad, maar verwachten we binnenkort een nieuwe partij. Neem contact met ons op als u gedetailleerdere informatie wilt.

Ondersteunt u alle internationale bestellingen?
Momenteel verzendt Voges naar alle EU-landen, Australië, Canada, Chili, Mexico, Noorwegen, Zwitserland, Turkije en de VS. Bel ons voor meer informatie over wanneer onze producten verkrijgbaar worden in uw land.

Kan ik groot inkopen?
Ja, als u artikelen in het groot bij ons wilt inkopen, bespaart u geld. Let er wel op dat we uitsluitend volle pallets van een artikel verkopen. Een vol pallet bevat normaal gesproken 20 dozen van een artikel. Neem contact op met ons verkoopteam voor informatie over prijzen en levering van grotere hoeveelheden. Stuur een e-mail naar webshop@vogespackaging.com of bel ons op. Let op: u kunt geen bulkbestellingen op onze website plaatsen. Gratis verzending en verzending tegen een vast tarief zijn NIET van toepassing op een bulkbestelling.

Wat is de beste manier om blisterverpakkingen te bewaren?
Diepgetrokken blisterverpakkingen zijn gevoelig voor warmte. Bewaar ze niet in direct zonlicht en vermijd hoge temperaturen (bewaar tussen 0 en 40 graden Celsius).

Kan ik andere kleuren krijgen?
Ja. Blisterverpakkingen zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren. Niet-gangbare kleuren hebben echter een andere prijs en een andere minimale bestelhoeveelheid.

Zijn blisterverpakkingen recyclebaar?
Ja, en de meeste van onze blisterverpakkingen zijn al gemaakt van 100% gerecycled materiaal.

Levert u ook verpakkingen gemaakt van composteerbaar materiaal?
Ja, in 2003 hebben we een volledig assortiment verpakkingen gemaakt van Ingeo™-biopolymeren op de markt gebracht, het eerste en enige hoogwaardige plastic ter wereld dat is gemaakt van jaarlijks hernieuwbare grondstoffen.

Momenteel kunnen we ook verpakkingen gemaakt van Vibers™ leveren. Dit is een nieuw materiaal met een natuurlijke uitstraling. Het wordt gemaakt van in Nederland geteelde Miscanthus Giganteus (oftewel olifantengras), een snelgroeiend gewas dat vier keer meer CO2 opneemt dan een Europees bos. Dankzij zelf ontwikkelde technieken is het geschikt gemaakt als grondstof voor kwaliteitspapier & -karton, biopolymeren en zelfs beton.

Lees verder